S A N N A . D

Ordbajsning...

Baby I have no story to be told But I've heard one of you And I'm gonna make your head burn Think of me in the depths of your despair Making a home down there As mine sure won't be shared

Kategori: Allmänt

jahapp.. här ligger jag och känner mig snygg på en fredagkväll..
..eller?

Idag har varit en kungdag på jobbet! Anna jobbade sin sista dag igår, (inte kul)
så hon kom o bjöd på gofika. Eftermiddagen var massa flams o kul o
klädprovning med tuss som stannade kvar med mig.
Efter jobbet gick vi hem till therese. Fikade mackor och cider, haha!
Jäättegoda mackor som therese hade gjort själv. Mums !

Efter fika vandrade vi ner till Granlos sista hemmamatch. Kul ! Tycker om
när någon vill följa med mig, höhö. 1112pers i hallen (minst) så det var kul.
Och vinst till Granlo såklart, ännu roligare !

Efter matchen gick vi upp till therese igen sen skjutsade hon hem mig ♥
så jag slapp gå i SNÖN ! vad händer där liksom?

Sen har jag legat här. I soffan. Med popcorn och vatten. Och gurka o dipp.
Hemmagjord. Fan va bra jag är.

Imorgon vankas jobb. Jag Tuss och Anna. kommer bli grymme.
Sen ska jag på 40årskalas och 3årskalas. Dock på samma ställe.
Det är min favoritmoster och sötkusin som fyller år !

Sen blir det nog Rebecca o Fiona. Om jag inte ska vara vuxen..
Men det är ju tråkigt det med..

Smider lite mer planer och kryper till sängs så man är piggelin imorgon.

PÖSS


rubriken:
rolling in the deep med Adele

Kommentarer


Kommentera inlägget här: