S A N N A . D

Ordbajsning...

I need a doctor

Kategori: Allmänt

Man ska inte ropa hej..

Eftersom jag inte har någon karaktär så blev det en liten utgång igår.
Jag skyller lite på moster som lämnade "kvällsfika" hemma till mig !

Åkte iaf ut till Tunadal efter jobbet och plockade in post och ställde ut
soptunnorna vid vägen. Åkte hem och slängde  i två tvättmaskiner,
gjorde lite middag och velade på vad jag skulle göra av kvällen.

Så ringer annelill och skulle också till stan.. OK DÅ!

Hängde tvätten hemma och sen drog jag till Lina. Kul kväll ute, och när
jag vaknade imorse var jag pigg ! Hör och häpna. Jag har varit skitpigg
hela dagen på jobbet tillochmed. Lunchade med Magnus idag också.

På lunchen idag fick jag ett peppande samtal förresten, och nu ikväll hade
jag fått ett mail som var riktigt kul att läsa. Så nu längtar jag redan till tisdag!

Snart är det lördag också. Längtar ! Då ska cubusbrudarna ut o härja!

Apropå cubus så har vi 3 för 2 på allt smink nu, ASBRA!
Och snygga trenchcoats för 299.- Jag ska lätt ha en..

upptäckte just att jag glömt necessären ute i bilen. ÅÅÅ.. SLUTA BLÅS!










Det där var onsdag det.. Nu vill jag har Lördag. NU !

PUSS

Kommentarer

  • Uffe S säger:

    Du var väl så pigg dagen efter för du fortfarande var onyckter Sanna sanna =) Vart kommer cubus crewn hänga på lördag då? Fan har du inget för killer på cubus eller?...hehe

    2011-03-24 | 21:43:43
    Bloggadress: http://rocketmanismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: