S A N N A . D

Ordbajsning...

fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

Kategori: Allmänt

Igårkväll blev det film hos Magnus o Frazze.
Magnus gick dock och la sig 10min in i filmen, men fyy vilken film !

Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv..
Den blev lite sämre mot slutet men jag var så uppspelt och rädd
då så jag tyckte det var läskigt med, helt galet !

Insidious hette filmen. SE DEN.
klicka på bilden för att läsa om filmen



Så när filmen var slut gick jag hem och fick sällskap ett tag,
det kunde jag behöva efter den där filmen !
Lite prat med någon man inte sett på länge, det är alltid lika trevligt.
det blev en sen natt

Men jag vaknade för drygt en timme sen, det är moln på himlen,
jag har inga måsten, och jag är ledig. What to do?

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: