S A N N A . D

Ordbajsning...

sail

Kategori: Allmänt

Nu har det varit helg igen.. haha!

Fredag:
klockan ringde, eller rättare sagt, Annelill ringde klockan 7 så det var bara att
kliva upp o göra sig klar. 8.30 hade jag tid för naglar på kickiz. Blev supernöjd!
Efter det blev det en promenad på sidsjön, lunch med Magnus på stan och sen
jobb 12-20. Efter jobbet tog jag det bara lugnt hemma och kollade på både
Horrible Bosses och Knucklehead. Sköna fredag!

Lördag: sovmorgon! äntligen..
Lina kom och hämtade mig vid tolvvtiden så blev det birsta och handlade lite.
Åkte och solade sen hem och hade en superskön dag. Färgade hår, lagade mat,
kollade på film skjutsade folk etc. Sköön lördag.
Slutade inte som jag tänkt men slutade bra!

Söndag: Vaknade tidigt, inte så tidigt som jag hade hoppats men tidigt nog.
Packade väskan och snörade på snabbskorna och tog mig några varv på sidsjön
innan jag rullade västerut. Svängde in till pappa och fick mig en kopp kaffe sen
vidare till Leringen för att gratta mamman som fyllt år.
Var av någon anledning väldigt trött så sov i omgångar på golvet framför braskaminen,
huur skönt som helst ! Spelade bingolotto.. igen.. gjorde det i torsdagskväll med Lina
också utan framgång. Igår vann jag dock 100kr. yey!

Hade ju packat stora väskan eftersom jag skulle varit ledig måndag och tisdag också
men så blev inte fallet.. Upp klockan 05.15 imorse, himla kul.. TRÖTT tjej.

Ut och skrapa rutor och brumma till jobbet och jobba 7.30-15. Sen tänkte jag vara hurtig
men somnade på soffan ett par timmar. Så nu sitter jag här hungrig.

Och precis när jag skrev det ringde Lina och räddade mig. Nu åker jag och äter!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: