S A N N A . D

Ordbajsning...

shoes baby

Kategori: Allmänt

Blev inte som jag tänkt idag. Men det blev en morgonprommis
och jobb iaf. Dagen flög iväg på jobbet och här sitter jag nu.
Laddad för träning men icke. Men Lina kommer iaf o klipper mig snart.

Känns som jag har skrivit samma sak i tre inlägg nu?
kanske är därför man ska ha lite mellanrum....


Förresten!
En tjej kan inte ha för många par skor, eller hur var det?


det är fullt i min hall iallafall...


Monsterdisken väntar på mig.. ska nog låta den vänta ett tag till..

HEJ!

Kommentarer

  • -P- säger:

    Tur du har små fötter å är en liten plutt så du får plats med många fler.. tur du har :P !!

    2011-09-01 | 19:01:51
  • Sara säger:

    Många klackar har du i alla fall. Jag har mest platta, men det är för att jag är så lång=P

    2011-09-02 | 10:42:21
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • sanna säger:

    p: såå små är dom faktiskt inte..



    sara: haha ja, fast jag använder nästan bara mina platta, måste vara för att jag blir så himla lång i klackarna jag med ;)

    2011-09-02 | 13:17:51

Kommentera inlägget här: