S A N N A . D

Ordbajsning...

sämst

Kategori: Allmänt

Jaha. 
 
Bra dag på jobbet måste jag säga. Gillar att vara på midlanda på morgonen, 
också lucia på det då. Det är alltid mysigt där ute. Och idag. Även om det inte 
fanns varken glögg, pepparkakor eller lussebullar.. höhö. 
 
Ja kvällen är ju sämst iaf. Var ner på Ester förut och värmde upp sen sprang jag 
en bra stund. Har äntligen fått upp flåset så det var riktigt skönt. 
Nä men då ska benhinnorna jävlas. Ordentligt dessutom.....
 
Så jag lämnade Ester och ska slutföra passet hemma. Man behöver ju som tur
är inte springa mer så det går att göra övningarna ändå. But still.. 
 
Och när jag ändå är igång o klagar så förstår jag mig INTE på folk som skriver på 
Facebook att de tycker synd om sig själva och inte vill finnas mer etc. 
LÄGG NER. Sånt skriver man väl för fan inte ut på fb? Skulle kunna komma en rad
fula ord här men jag håller mig. 
 
 
Annars var jag till pappa o lagade matlådor igår. Han gjorde nästan allt o jag läste
upp recepten.. Funkade ju kanon det. Har provat två idag och vi har ju inte varit direkt
sparsamma med chilin om man säger så.. mums!
 
Senare kom lillebror förbi och vi åkte o hälsade på farmor o kollade in alla tomtar. 
Det är ju faktiskt helt sjukt, hon har ju verkligen hur många som helst. 
Men jag älskar att vara hos farmor. Och ännu mer vid juletid när hon fått fram alla!
 
Vi drack kaffe, snackade skit (min farmor är kanske bäst i väärlden, och roligast)
sen myste vi lite i soffan och letade efter hennes ringar en stund innan hemgång. 
 
Idag är jag sjuukt sugen på att bli mörkhårig. Sjuk beslutsångest. Men det skulle
ju faktiskt vara skönt.. får rådfråga frissan min. "Det är ju bara hår"
 
 
Hör och häpna nu är jag ledig i tre dagar!? Ska hinna hälsa på lite här och där, och
har lovat lillasyster att göra en dip dye på henne, spännande!
 
Nu väntar träning sen ett varmt bad så kanske benhinnorna ger med sig. 
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: