S A N N A . D

Ordbajsning...

heaven?

Kategori: Allmänt

Igår var jag och tränade på morgonkvisten, sen lite sol och bad 
med himla fint sällskap i Aborrviken, sen jobb 14-23.. fast det 
vart bara 14-21. Flexade lite och det blev en liten utgång med Vicky
och Lina. Skulle ju bara dricka ett glas vin.. meen.. kan ha blivit
något fler än ett.. men det var himlar roligt iaf !
 
Det resulterade i att jag inte orkade göra något innan jobbet idag (14-22)
så jag låg i sängen hela dagen, duschade, klädde på mig och 
gick till jobbet. Bra där. Så min frukost/lunch/middag blev en påse
pistagenötter och ramlösa.. Så efter jobbet gick jag hem, dammsög 
hela lägenheten, skulle skura toaletten och gick till köket för att hämta 
skurmedlet.. Tog tag i korken och det var ju inte så smart då den släppte
och jag fick ca en halvliter skurmedel över hela golvet... suck!
Har ni hört den förut? Sköljmedel i trapphus etc.. 
 
Skurade toa sen åkte jag o handlade innan de skulle stänga. 
Slängde iväg ett lite väl "elakt" mms så jag fick köpa med en påse 
ostbågar för att lugna samvetet litegrand ;) 
 
Men! Apropå heaven.. 
På ica hade dom en stooor låda med rea-nagellack! 
Alltså riktigt bra, annars dyra, nagellack - för 15:-
"utgående" - tjena !
Jag fick iaf med mig  6st hem. Och två av dom är china glaze, tumme upp, 
och två av dom kostar egentligen 129:- så jag är nöjd tjej ikväll! 

Såg "Everything must go" nyss.. Med Will Ferrell..
Helt ok. Lite väl trasig kanske, men helt ok.
 
Och ute är det kolsvart, kallt och regnigt.. Höst? 
 
Går o lägger mig o laddar för träning och jobb imorgon, dag 6/6 den här veckan.
Sen äntligen ledig måndag - wohoo!
 
NattNatt !
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: