S A N N A . D

Ordbajsning...

No one ♥

Kategori: Allmänt

Har en helt fantastisk känsla i kroppen och allt är bara fint. Den här sommaren blir
nog grym, jag känner det på mig!

Första veckan semester avklarar.
Lördag: Medvind med jobbet och Airfestival
Söndag: död.
Måndag: sthlm på flygtaximöte.
Tisdag: Middag o mys på Leringen som slutade i "fest"
Onsdag: Oljning av brygga o bro och utgång med bra folk
Torsdag: Vinmys med Sara och en sväng på stan med fint sällskap
Fredag: Utgång med härliga människor
Lördag: Solning och lunch i fagerdal och helkväll på Oscar med gamla 1891gänget
Söndag: Middag, tårta o kubbspel i Stöde med storebror, lillebror, Maja, pappa o inger.

Världsbäst♥

Nu jobbar jag 2 veckor sen blåser jag, Therése, Peggy o Thomas (ev fler) ner till Peace&Love,
kommer bli awesome. 5 dagar festival. Hoppas på bra väder !

Sen jobbar jag två veckor innan jag är ledig en vecka igen och min älskade Sandra kommer hem,
sen jobbar jag tre veckor sen är jag ledig en vecka igen.

Ser ni, helt awesome!


PUSS!












Kommentarer

  • eklind säger:

    kan knappt väta! så pepp på semester. :D

    2012-06-18 | 11:55:24
  • eklind säger:

    ellerja, vänta..

    2012-06-18 | 11:55:58

Kommentera inlägget här: