S A N N A . D

Ordbajsning...

därföratt..

Kategori: Allmänt

kanonhelg ! 
 
I fredags tog jag mig en rejäl sovmorgon, var himla skönt efter en
förmiddagsvecka som jag inte alls är van.. Tog tåget till mamma klockan 
14 som var, precis som jag trodde, fullpackat ! 
Men jag fick sitta och jag kom fram.. huvudsaken ! Även om det var
mellan två främmande människor. Sjukt att se ändå att folk lägger upp
väskan så de ska få sitta själva medan folk får sitta i entréerna osv. 
Illa ! 
 
Lagade mat, drack vin, kollade på tv, gjorde brasa, åt middag,
fick kaffe carlsson osv. Bra kväll ! 
 
Lördag åkte vi till stan o gjorde en runda där och en runda i birsta innan 
mamma o Matilda släppte av mig hemma. 
 
Efter en powernap och några om och men så blev det förfest hos Thomas o Therése
med dem, Tony och David. Fab ! 
Senare blev det Corroded på Aveny och kebabcity innan hemgång. Bra kväll !
Tack alla fina som var med !
 
Söndag.. oförskämt pigg  ! Inte ens rökhosta? 
Handlat mat inför kommande vecka, tankat o pysslat på. Kollat film o käkat med Robban
och sett de fyra nyaste avsnitten av New Girl som kommit ut. Bra Söndag ! 
 
Nu väntar en eftermiddagsvecka med ledig helg igen. Och jag vet precis vad den 
ska innefatta och vad jag ska göra vilket känns jättebra ! 
 
Nu ska jag slå på en film o se om man kan somna så man kommer upp i normal tid
imorgon, klockan står på 08.. vi får väl se !
 
PUSS
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: