S A N N A . D

Ordbajsning...

stress.

Kategori: Allmänt

Stressig dag - check !
 
Vaknade och peppade inför coren med Anna. Gick skitbra och var
riktigt roligt. Och minst lika jobbigt ! Börjar kännas nu så jag är
lite orolig inför morgondagen...
 
Efter det blev det till att åka o köpa mat och sen till apoteket innan jobbet. 
Apoteket skulle jag aldrig kunna jobba på.. Allt går så sakta så det bara
kryper i kroppen på en när man går in.. Och jag fick köa i tio min, stressad
dels över att jag snart började jobba och dels att jag inte betalat parkeringen. 
Och jag hade rätt i att jag inte hade nåt att plocka ut. 
 
Så jag gjorde en "sanna" som mamma skulle ha kallat det... 
 
Ringde vårdcentralen och dom skulle ringa upp (jag ringde 12:45 dom skulle
ringa upp 15:35....) Sen när det ringer från privat nr så tänker jag att det är
de där förbannade försäljarna som ringer så jag svarar inte.. på 3 samtal...
 
Grattis.. 
 
Bara att ringa om imorgon..
 
Sen har arbetspasset mer eller mindre varit kaos, men det har gått jättebra ändå, 
trots att hjärnan känns som smör och man är helt slut. Men jag tyckte viss inte 
att 9,5h var nog så jag gick dit senare igen och åt med Malin. Och Eva-Lena var där, 
och ett tag var vi 6 pers inne på ca en torsdagnatt.. !
 
Men nu är jag hemma och har slagit upp ett glas rött.. För det var jag värd !

Imorgon blir det sovmorgon, långprommis och en sväng på stan innan jobb 19-04. 
Bra dag, känner det på mig !
 
PUSS!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: