S A N N A . D

Ordbajsning...

-

Kategori: Allmänt

and he did it again..
 


Idag har varit en soffdag. Klockan ringde ju 04:15 imorse, vilket är alldeles 
för tidigt för mig! Men upp kom jag och lyckades tillochmed ta en dusch
(i ett desperat försök att bli pigg) innan jag gick till jobbet.
 
Efter jobbet har jag alltså inte pallat att göra någonting. Jag har ont i hela 
kroppen och är helt slut. Våga Vägra Bli Sjuk! Har ju bara två pass kvar
nu innan jag åker till Hanna ! 
 
Så i det stora hela skulle man kunna säga att den här dagen sugit. 
 
Men ska ju ha såna dagar för att uppskatta de bra, eller hur ! 
 
Blir en film nu innan man måste hoppa i säng, klockan ringer ju samma tid
imorgonbitti.. yeey !
 
PUSS
 

 
Och ibland känns 10dagar längre än 6veckor...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: