S A N N A . D

Ordbajsning...

sunday bloody sunday

Kategori: Allmänt

omänskligt att börja 06 på helgen? Kan jag tycka..
 
Igår när jag kom hem från jobbet var jag heeelt slut då jag
knappt sovit nåt. Dels pga mardrömmar och dels att man är ovan 
att gå och lägga sig så tidigt.. Så när jag kom hem tänkte jag att jag 
skulle vila en liten stund. Så man skulle klara av att kanske gå o träna
och sen vara vaken resten av kvällen så man var trött i rätt tid. 
Kände när jag la mig ner att jag skulle behöva sova några minuter så 
ställde klockan på 30min senare. Vaknade 4h senare. ÄLSKART. 
Man bli ju less för mindre.. 
 
Klev upp och packade väskan och drog ner och tränade. Kände i kroppen 
att den inte riktigt var med. Trött o slö. Inte bli sjuk nu !!
 
Efter träningen åkte jag iaf hem och la mig på soffan o kikade på tv, 
sen tyckte jag att jag la mig i bra tid.. Men kunde inte sova. Och när jag 
sen kunde sova så verkade det som att jag var fyllesamtalens växel.. 
Jag satte telefonen på ljudlös efter de första samtalen men sen sover man 
på helspänn och de två timmarna innan jag skulle kliva upp blev inte mkt sova.. 
 
Så nu sitter jag här igen, hur trött som helst. Och gruvar mig för alla körningar
vid 10tiden, det är det enda. Fram tills dess och efter det har jag inget att göra.. 
Då blir man ännu tröttare kan jag berätta ! 
 
Söndag... Ser fram emot att komma hem (förmodligen sova en stund..)
diska och dammsuga måste jag göra.. 
ta ett bad, lägga en ansiktsmask o fixa naglarna, smörja in, noppa ögonbryn och 
ha en riktig hemmakväll. Och förhoppningsvis se en riktigt bra film.
Det blir nog en bra söndag..
 

Nu ska jag försöka roa mig med något annat några timmar... 
 
HEJ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: