S A N N A . D

Ordbajsning...

working nights.

Kategori: Allmänt

Så sitter man här en jobbnatt igen. Den enda jobbnatten jag har 
den här månaden av någon konstig anledning!? Jag som gillar att jobba natt... 
 
7h kvar att jobba.. Man hinner tänka jättemkt på dom timmarna. 
På vad som är rätt och vad som är fel.. Hur man ska göra med vissa saker 
och hur man kanske inte ska göra men man kanske vill göra..
 
Det är två dagar kvar att kunna ansöka om utbildningen jag var sugen på.. 
Men när det stog klart för mig att det förmodligen inte kommer att gå att kombinera
med mitt jobb då föreläsningar etc är på ort långt bort, så blev det jättesvårt.
 
Visst kan man söka o se om man kommer in, och ta det därifrån.. Men det känns
samtidigt onödigt när jag redan vet att det inte kommer funka. Suck. 
nej jag letar inte efter nytt jobb, jag trivs jättebra, men det skulle vara kul att plugga nåt!
 

Av någon konstig anledning ser jag fram emot nästa vecka, för att kanske äntligen 
få tillbringa lite tid med någon som jag inte sett på länge. Men man ska inte ropa hej ! 
 
Och sista helgen i sept kommer bli fantastisk, det vet jag ! Bästis
 
De senaste dagarna har jag lyckats avverka nästan tre säsonger av Cougar town, bra skit.
 
Nu har jag fått ordbajsa lite så nu kan jag ju fördriva de resterande 6h 45min med nåt annat!
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: