S A N N A . D

Ordbajsning...

Only know you love her when you let her go

Kategori: Allmänt

Jaha. En riktig skitdag skulle man kunna säga. . . 
 
Vaknade av ett fint meddelande, men vaknade alldeles för sent. 
Så hann inte göra någon matlåda utan bara vakna till, ta en dusch och 
masa mig till jobbet för att jobba 13-22:30.. 
Och jag kan säga att dagen minst sagt varit kaotisk. Det har varit svårt
att få ut bilar och när jag fått det har det dykt upp andra körningar och 
bilar har gått sönder på det. . Heja heja ! 
 
Fick ingen mat i magen förrän vid 18:30 ikväll och då blev det en pirog, 
inte jättemkt men det mättade för stunden. Så när jag fick gå hem strax
efter 22 så var ingen lyckligare än jag !

Kom hem och slog upp ett stort glas vin och parkerade arslet i soffan. 
Lillebror och hans tjej kom förbi på en kaffe och surrade lite skit innan dom 
skulle åka hem mot stöde igen. Så lite sällskap fick jag. 
 
Inget har gått rätt på jobbet, det har varit massor att göra och jag har 
varit hungrig och på allmänt dåligt humör, och ändå har det inget med 
alla hjärtans dag att göra utan allt i övrig som varit "fel". Sen att det är 
alla hjärtans dag och att alla lägger ut bilder på sina blombuketter och 
presenter gör ju en lite illamående. Själv har man fått en "digital" ros av 
brorsan och en av en väldigt bra killkompis. Thats it. Ibland har man tur! 
 
Men man är inte bitter för det, tycka om varandra ska man ju göra alla 
dagar alltid..!
 
Så nu har jag sörplat i mig ett glas rött och ska ta ett till. För det är jag värd. 
(och efter en pirog på hela dagen lär man väl känna av det lilla!)
 

Och visst är det roligt när man tror att man känner någon, eller att de åtminstone
gillar ens sällskap, och sen visar det sig, att så var det ju inte alls? Att det duger
ibland liksom. Är det inte fantastiskt ? Ska man hålla käft då eller ska man bara
låta det vara och kanske rinna ut i sanden. Eftersom den ändå inte förstår att det 
den gjort är fel? 
 
Pass.

SÅ. nu har jag gnällt klart. Ursäkta för det, men det är min blogg !
och ändå ingen som läser
 
Kungdag!
 
Imorgon ska jag ha en riktigt bra dag. Bäst ska den bli ! Och efter morgondagens
nattpass ska jag ha en Bäst helg. Så det så.
 
PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bli inte less min vän...det kommer såna dagar ibland...det vet jag bäst...men det går över..det lovar jag...ha en bra helg.

    2013-02-15 | 01:24:47
  • eklind säger:

    vaFAN! jag skickade ju ett jävla hjärta till dig, va! (: hah. önskar jag var hemma så jag kunde krama om dig. x

    Svar: Jaa kom hem o kramas captain ! x
    sanna

    2013-02-15 | 10:03:24

Kommentera inlägget här: