S A N N A . D

Ordbajsning...

bio.igen

Kategori: Allmänt

Igår var jag också ledig..
Var iväg o solade (i lugn och ro och utan kö) och efter det åkte jag
och simmade en timme på sporthallen. Hur skönt som helst med
lite folk och bra musik, perfa ! Avslutade med en skön bastu innan
jag åkte hem och tog tag i allt. Lagade först mat. Steken som jag
gjorde häromdagen blev det, med blandsallad också gratinerade jag
rödbetor med getost som jag hade till.. Mums ! Hur lätt som helst
och lika gott som det är lätt!
Sen vart det städ av lägenheten, även lite lådrensning, vilket alltid
är väldigt skönt. Blev en påse med skräp bara ur lådan i köket och
jag vet att jag skulle kunna slänga så mkt mer, meen.. "kan vara
bra att ha någon gång..." Hur länge ska man spara räkningar och
lönespecar etc egentligen?

Hade tvättid så slängde i tvätt och senare blev det bio med Lina
då hon kommit över två fribiljetter som var sista datum igår.
Vi såg Jack Reacher, helt ok film !

Efter bion var det sovdags, skulle ju upp tidigt o jobba idag, meeen..
både cougar town och new girl hade ju kommit så jag var tvungen
att se dom först ! Sen låg jag och vände och vred på mig hur länge
som helst ungefär.. men 3h sömn blev det iaf inatt..!

Dagen på jobbet har gått ok. Som vanligt kul ute på midlanda!
Himla fina kollegor jag har.

Efter jobbet fick jag mail om att jag äntligen kunde hämta ut min
telefon på telia - yeey!

Så nu har jag min fina telefon tillbaka (ja, även om den suger så är den finare OCH bättre än HTC:n jag fick låna av telia)

Lämnade även tillbaka ett par stövlar på Skopunkten som jag
inte använt sen jag köpte dem. Duktig tjej ! Fick även pengarna
tillbaka fast jag var 3 dagar sen med dom.. Bra service!

Nu har jag ätit middag och bäddat ner mig i soffan och ska pilla
på mobilen och må gott resten av kvällen. Måste hålla mig vaken
ett tag inatt då jag ska jobba natt imorgon. Fast jag måste upp
i tid imorgon o ringa biltema och se om dom packat upp min givare
som kommit idag. "De är inte så vanliga så vi har bara fått in 2st",
ja men jag behöver bara EN. De hade fått 70pall med grejer så jag
hoppas min givare inte ligger på nån av de sista, isåfall är jag
rökt på besiktningen på måndag... !

BlaBlaBla..

HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: